Søk i denne bloggen

onsdag 6. oktober 2010

Kursleder i Grete Roede.

Jeg tror jeg har nevnt tidligere at jeg selv har gått på Grete Roede-kurs. Helt siden da har jeg hatt en liten drøm om å bli kursleder selv. Interessen min for kosthold og trening har økt veldig de siste årene, og med interessen har det også kommet endel kunnskap. Denne kunnskapen har jeg innmari lyst til å dele med noen. Og ikke minst vil jeg hjelpe andre som er i den situasjonen jeg selv var i. Da jeg var på hyttetur i Valdres for en drøy uke siden, var jeg sammen med datteren til regionsjefen for østlandet i GR. Jeg fortalte henne om drømmen min, og hun fortalte det videre til moren sin. Dermed ble jeg ringt opp allerede søndag kveld. Sist torsdag møttes vi og jeg fikk den infoen jeg trengte. Jeg har ordna meg med møtelokaler og satt meg godt inn i systemet og er nå endelig klar til å være kursleder. I dag har jeg vært på posten og henta to svære pakker; I den ene var det personvekt som jeg skal bruke på møtene. I den andre lå bl.a. fire kokebøker, digital matvekt, skritteller, målebånd og masse blader, plakater o.l.


Lykken er en pappeske full av morsomme saker og ting! Gjett om jeg skal prøve ut noen nye oppskrifter framover`a..


Trykk på bildet for å se full størrelse. Eller ta gjerne en titt på nettsiden.

I dag har også annonsen min blitt ferdig på http://www.greteroede.no/. Så nå venter jeg bare på at folk i Lillehammer-området melder seg på kurs hos meg. Jeg har i tillegg til annonsen på nett, tenkt til å annonsere på HiL og rundtomkring der jeg måtte få lov. Byavisa i Lillehammer skal skrive en liten sak om meg også. Jeg kommer til å ha to typer kurs hver onsdag i åtte uker. Først et Standard-kurs klokka 18.00 og deretter Ung-kurs klokka 20.00. Ung-kurset er for de mellom 18-25.

Spre gjerne "det glade budskap" videre for meg! Jeg er superspent.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar