Søk i denne bloggen

onsdag 27. oktober 2010

Endelig har blomstene fått en plass.



Tidlig i høst gjorde jeg et knallkupp på disse blomstene. Jeg fikk en hel bunke for 100 spenn, selv om èn blomst egentlig kosta 39 kroner. Men så fikk jeg problemer med å finne noe å ha blomstene i. Det er først nå at jeg har kommet over noe som passet. Dermed fikk endelig blomstene ta turen opp fra kjelleren igjen og står nå og stråler på brettet mitt i stua. Der har de fått godt selskap av, blant annet, noen telysholdere som har bytta plass for anledningen. Godt med litt forandring i heimen i ny og ne.

Nå er det ikke lenge til jeg skal tenne alle stearinlysene i leiligheten og gjøre det ekstra koselig. Klokka seks kommer det nemlig noen jenter som skal ta Grete Roede-kurs hos meg. Jeg gleder meg veldig, men er samtidig kjempespent. Har ikke hatt ro i kroppen i hele dag.

Ønsk meg lykke til.
M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar