Søk i denne bloggen

onsdag 27. oktober 2010

1. kurskveld overstått.


Jeg er ferdig med min aller første kveld som kursleder for Grete Roede. Det var kjempeålreit å endelig møte deltakerne mine. Hver kurskveld skal vare i 1-1,5 time. I dag hadde vi mye å snakke om, både deltakerne og jeg, og holdt faktisk på litt i overkant av 1,5 time. Det tar jeg som et godt tegn. Jeg kan puste letta ut og bare glede meg til de kommende sju onsdagene.

Jeg hadde jo tenkt til å trene egentrening i kveld, som jeg skrev på planen min. Men klokka ble så mye da jeg hadde sett over papirene mine og rydda opp etter kurset, at jeg bestemte meg for å bli hjemme. Trener fredag i stedet, da jeg i utgangspunktet hadde satt opp treningsfri. Nå blir det smoothie på JM og meg.


M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar