Søk i denne bloggen

søndag 8. august 2010

Alternativ trim.

Elixia har sommertimeplan fortsatt. I helga var det bare èn time lørdag og èn søndag, begge klokka 10.00. Jeg sov for lenge til å rekke disse. Derfor bestemte jeg meg for å utnytte naturen og det fine været. Jeg satte på meg de beste joggeskoene mine og noe god musikk på øret. Lillehammer er jo en eneste stor skråning, og vi bor helt nederst i den skråningen. Jeg gikk opp til Maihaugen og videre til Lysgårdsbakkene. Der gikk jeg trappene (954 trinn) opp og ned. Begge dagene viste pulsklokka over 1000 kcal forbrent på turen. God trening med andre ord. Og veldig bra for rumpe- og lårmusklene også. I dag kjente jeg det skikkelig godt. På veien hjem igjen var jeg helt gelè i bena.


Dette er Lillehammer! Den røde prikken nede ved vannet er der leiligheten vår er. Den røde prikken er toppen av hoppbakken.

Jeg tok noen bilder med mobilkamreaet. Øverst til venstre: Utsikt fra toppen av den minste bakken. Øverst til høyre: Kanten Kro, helt på toppen. Nederst til venstre: Helt på toppen. Nederst til høyre: Bakkene.

M ;)

1 kommentar:

  1. Kult! Da kan vi jo gå til maihaugen når vi skal dit da :) Det visste jeg ikke at gikk an. Spreking. Jeg er oppe igjen på Hamar til den 18 ca. Jeg har bestemt meg for å overraske folket i nord nemlig ;) Klem fra T

    SvarSlett