Søk i denne bloggen

tirsdag 13. juli 2010

Sommertær.


Dette bildet burde selvfølgelig vært tatt ute i gresset, men det får bli neste gang jeg har ny farge. Vel, jeg har ihvertfall lakket tåneglene mine i en herlig knallfarge fra h&m. Jeg syns det er veldig fint å kjøre på med sterke farger på tærne nå som det er sommer og man viser dem fram nesten hver dag. Lakkene fra h&m kommer i flere kule farger og koster bare 40 spenn. Kvaliteten er veldig helt grei. Den kan fort bli litt klumpete ved påføring, så det er lurt å ta seg god tid og være nøye med å dyppe kosten mellom hvert strøk. Resultatet blir tettest og penest med to strøk. Da gjelder det å ha tålmodighet mens første strøket tørker. Ellers blir det stripete. Mine favorittlakker kommer egentlig fra chanel. De er utrolig gode å påføre med en super konsistens, men det er litt i for dyrt til å kjøpe hver gang.

M ;)

1 kommentar: