Søk i denne bloggen

tirsdag 13. juli 2010

Dette kan nærmest kalles comeback.

Klar for styrketrening på Elixia. Tatt i juni.

Nå er det en hel uke siden sist jeg blogga. Fram til i går hadde jeg et svært ensomt liv, ettersom JM var i Irland. De eneste jeg har sett er folka på jobben. Der har jeg tilbragt endel tid. Jeg har ellers kjeda meg og med andre ord er det ikke mye å melde fra mine siste sju dager. Det har også gått over en uke siden jeg lagde mål for uka. Nå er det på tide og se på hvordan jeg klarte meg kosthold og- treningsmessig i uke 27.

* Trene minst 3 ganger.
Jepp. Jeg trente fire ganger. Dessverre fikk jeg ikke dratt meg til elixia, men jeg arbeidet i hagen, gikk turer og trente skikkelig styrke på stuegulvet. Det er først og fremst styrken som gjelder som trening av disse (for meg).
*Ikke spise godter, kaker o.l.
Jada. Dette gikk veldig fint i uke 27. MEN i går, altså mandag uke 28 spiste jeg en Center-sjokolade da jeg kom hjem fra nattevakt.
*Ikke drikke alkohol.
Har ikke drukket alkohol.
* Jobbe mer i hagen (dette er bra for både hagen og meg)
Jeg har gjort hagearbeid denne uka. Fikk tilogmed gummistøvel-skille da jeg klippet plenen. Har lagt enda mer bark og luka.

Flott at jeg kom meg gjennom uka uten å bryte målene. Det er litt ergerlig at søtsuget tok meg i går, men gjort er gjort og spist er spist, bokstavelig talt. Denne uka skal jeg noen liknende mål, men gjør om littegrann. Det bli f.eks. lettere å trene på elixia denne uka, ettersom jeg ikke har nattevakter, men vanlige på dag eller kveld.

Mål for kommende uke:
* Trene minst 3 ganger på Elixia.
* Ikke spise sjokolade, kaker o.l.
* Drikke minst 2 liter vann hver dag.
* Spise ren fisk til middag minst èn dag.


M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar