Søk i denne bloggen

mandag 28. juni 2010

Innestengt bil.


Ettersom det var så seint da jeg kjørte Guro hjem til Oslo fredag ble det til at jeg sov over. Dagen etter skulle jeg dra tidlig hjem. Da Guro, Snorre og jeg satt og spiste frokost hørte vi masse høy musikk fra gata nedenfor. Vi gikk ut på balkongen og så en gjeng som lagde en parade-flåte og øvde inn noe dansing. Hele gata ble kjapt fylt opp av flere parade-deltakere. Vi kom på at det skulle være homo-paraden og at den skulle starte på Grønland. Tydeligvis skulle hele ballet starte i Guro og Snorre sin gate, noe som betydde at jeg ikke kunne komme ut av parkeringshuset med bilen. Derfor ordna vi oss og gikk ut i stedet. Det var en skikkelig fin Oslo-dag. Strålende solskinn, iskrem og ... parade!

Jeg kom meg hjem etter å ha sett paraden. Lørdagskvelden gikk med til litt sykling med Odin, bodrydding og leie av dvd. Heidi og jeg skulle kose oss med film, men begge sovna sånn omtrent halvveis.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar