Søk i denne bloggen

lørdag 19. juni 2010

I dag har jeg vært i bryllup.


De siste nettene har jeg jobbet lange nattevakter. Da blir det til at jeg sover på dagen, og har dermed intet å rapportere til dere. Men i dag hadde jeg på vekkeklokka. Jeg stod opp for å se på bryllup. Dette har jeg sett fram mot en liten stund. Ikke mye kan slå en lang tv-sending fullstappet av flotte kjoler og romantikk. Og siden det er lørdag kunnne jeg kose meg med muffins og sjokolade til. Sjokolade-hjerter fra Freia faktisk. Det passer bra i dag. Jeg vet ikke helt om det er mangelen på søvn, eller bare mitt usedvanlig lettrørte hjerte, men jeg satt med tårer i øynene og klump i halsen under hele vielsen. Kronprinsesse Victoria er helt fantastisk vakker. Jeg var superspent på hvoran kjole hun kom til å ha og hadde på forhånd gjetta på en enkel kjole uten broderier, perler e.l. Det fikk jeg jo rett i!


Nå har jeg sovet litt til for å lade opp til ny nattevakt. Jeg har intet mindre enn sju på rad. John Morten er heldig og jobber dagvakter, så han har dratt på innflytningsfest.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar