Søk i denne bloggen

mandag 21. juni 2010

Dilla sa`ru?


Nattevaktene mine går unna. I dag skal jeg på nummer fem av sju. De siste jeg har nå er korte vakter på bare fire timer, så da blir ikke engang døgnet snudd på hodet. Det er deilig. I går hadde jeg supervask av badet. Tok ut alt som kunne tas ut, vaska vegger og alt. Digg. I dag har vinduene fått seg en god runde. Det begynner å bli sommerkoselig hjemme. I morgen skal JM og jeg handle inn en runde til med barkduk og bark, sånn at jeg kan fortsette i hagen. I kveld jobber JM så jeg har nytt litt av den deilige sola og vært en tur på Elixia: var med på en spinningtime og trente styrke på egenhånd etterpå. Nå har jeg spist kveldsmat. Har fått dilla på Wasa Havre-knekkebrød med prim. Nam!
Nå må jeg i dusjen. Skal skylde ut fargen som skal fikse etterveksten og om bare 20 min. må jeg sykle til jobben.
M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar