Søk i denne bloggen

søndag 16. mai 2010

Treretters middag.

Grovbrød med hjemmelaget potetsalat. Skiver av indrefilet.

Kyllingfilet fylt med kremost, hvitløk og soltørkede tomater surret i spekeskinke, fersk pasta og salat av avokado, løk og tomater.

Hjemmelaget sjokoladefondant, krem og jordbær.

I går, 15.mai, hadde jeg bursdag. Selve dagen var veldig vanlig, med vakt på jobben fra åtte til fire. Da jeg kom hjem vurderte jeg å pynte meg litt, men gikk i stedet for det motsatte, nemlig joggebukse. Tenkte det skulle være digg å slappe av hjemme. JM hadde gitt meg valget mellom hjemmelaget middag eller restaurant-tur. Ettersom jeg vet at JM har fått god tid til å forbedre kokkekunnskapene sine mens jeg har vært borte de siste tre månedene valgte jeg hjemmelaget. Og det skal være sikkert og visst at jeg ikke angrer på valget mitt. Han la seg virkelig i selene for å imponere meg. Jeg ble rett og slett servert treretters! Maten var fantastisk nydelig. Etterpå ble jeg nødt til å gå meg en runde, for jeg var så innmari mett (selv om jeg ikke orka alt). Jeg tok meg en tur opp i Storgata og leide med en film til oss. Moon med Sam Rockwell i hovedrollen (den eneste skuespilleren i filmen foruten Kevin Spacey som har en stemme og ei dame som er med i noen få min.). Litt usikker på om jeg likte filmen eller ikke. Den var veldig spesiell.

Siden sist: Tirsdag dro jeg opp til Lillehammer igjen og ble gjenforent med JM etter nesten 15 uker fra hverandre. Det var rart å se ham igjen, men selvfølgelig godt. Vi dro nesten rett til Møller bil hvor vi (JM) bestilte ny bil. I begynnelsen av juli vil han kunne hente opp sin splitter nye Golf. Jeg har kommet igang med jobb igjen og prøver å ta på meg så mange vakter som overhodet mulig. Onsdag var jeg en tur på skolen for å ha framføring om turen vi hadde og hvordan det ligger an med oppgava vår. Det var morsomt å høre om de andre sine turer. Nå er jeg endelig tilbake på Elixia igjen også. Trente Total Step & Styrke fredag. Hadde tenkt meg på Bikinis don`t lie (70 min step&styrke) i dag, men timen var fullbooka da jeg kom, derfor ble det egentrening. Gleder meg til MYE trening framover.

M ;)


1 kommentar: