Søk i denne bloggen

mandag 3. mai 2010

Norge. Vår. Langbukser.

Søndag klokka 11.00 landa vi på Gardermoen, helt i rute. Flyturene hjem gikk veldig greit. Vi var superspente på hvordan det skulle bli å komme hjem. Jeg var også veldig spent på hvem som hadde kommet for å hente meg. Da jeg kom ut i ankomsthallen ble jeg møtt av mamma, pappa, Guro, Snorre og verdens beste, søteste nevø, Odin! De hadde Velkommen hjem-plakat, norske flagg og rose til meg. Vi dro hjem til mamma og pappa, der jeg fikk grovbrød med brunost og iskald melk til lunsj. Det smakte himmelsk. På kvelden kom Heidi, Torgeir, mormor, morfar, bestefar, kusine Kristin og kjærsten Torkil på taco. Vi så på videoer av fallskjerm -og strikkhopping samt noen bilder.
I går var det veldig koselig å våkne til lyden av Odin. Det har jeg virkelig savna. I tillegg var det nydelig vårvær, litt kaldt, men strålende sol. Det var kjempedigg å få seg en lang dusj, og ikke minst å sette på seg rene klær. Jeg har nesten ikke klær på Bj.langen nå, så jeg fikk låne av Heidi. Det var kanon å sette på seg vanlig olabukse og genser. Lenge siden sist. Guro og jeg spiste salat-lunsj og etterpå var vi på shopping med mamma. Jeg fikk nye sko og trench coat som forskudd på bursdagsgave.
Nå er jeg hos Guro i Oslo. Vi skal bare slappe av med TV. I morgen skal jeg møte Karethe. Gleder meg.

Hva er nytt siden jeg var i Norge for over tre mnd. siden?
* Det har blitt vår (Trodde jeg helt til i dag tidlig da jeg våkna til snø).
* Pepsi har ny etikett.
* Freia har kommet med ny melkesjokolade m/ KvikkLunsj og havsalt.
* Det har blitt noen nye bygninger på Bjørkelangen, bl.a. et kommende senter. (Med rulletrapp (!))
* Bilen til JM er solgt.
* Huset til søstern er solgt.

M ;)

1 kommentar:

  1. Lille bruningen :O Looking smashing, ikke bare fargen ;)

    SvarSlett