Søk i denne bloggen

mandag 11. januar 2010

Hole in one.


Nå har jeg nettopp avslutta kvelden med en hjemmelaget latte. JM fikk Nespresso-maskin til jul, så nå kan vi endelig servere gjestene våre noe annet enn pulverkaffe. Vi har blitt ganske glad i å drikke kaffe selv også, etter at maskinen kom i hus. Til JM lagde jeg en improvisert mocca ved å blande kakaopulver (fancy som jeg fikke til jul) i kaffen før jeg helte over melk.
Ellers har jeg vært på skolen i dag, der vi fortsatt jobber med å forberede oss til Afrika-turen. Tida går så utrolig fort. Jentene jeg reiser med og jeg satt og så over reiseforsikringa vår i dag, da vi oppdaget et utrolig morsomt punkt. Punkt 14.1 Hole in one. Under punktet går det fram at dersom vi spiller golf på ferien og slår en Hole in one, vil forsikringsselskapet betale tilbake opptil 5000 kroner for utgifter til sjampis/drinker til alle som så slaget! Vi lo oss skakke da vi leste det. Det er jo bare helt utrolig.
I kveld har jeg vært på trening. 40 min, spinning, etterfulgt av 55 min. Power (utholdende styrketrening). Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å være kjempestøl i morgen, ettersom jeg hadde samme vekter som før jul, men nesten ikke har trent styrke på tre uker. Det var uansett veldig digg å trene.
M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar