Søk i denne bloggen

lørdag 23. januar 2010

En strålende lørdagskveld.

Denne kvelden var satt av til kjærestetid. Ettersom jeg reiser på fredag, er dette den siste helga jeg har her oppe i Lillehammer på veldig lenge. JM og jeg hadde bestilt bord på Brenneriet til i kveld. Vi starta med en flaske sjampanje hjemme før vi tok drosje til Brenneriet Churrascaria. De kjører, som de eneste i Norge, et brailiansk spisekosnsept. Man forsyner seg av en kjempebuffet med salater, forskjellige typer poteter, ris, brød, grønnsaker, sauser osv.. Servitørene kommer til bordet med forskjellig grillet kjøtt. Vi satt og spiste i over to timer.


Egentlig var planen at vi skulle ta oss en tur ut etter at vi hadde spist, men vi var så ubehagelig mette at vi tok drosje rett hjem og fikk kneppa opp knappene der det pressa mest. JM la seg rett ut på senga, med klær og alt på, og slokna etter to minutter. Maks. Jeg vurderer å legge meg selv. Jeg er forresten lykkelig oveer, og fornøyd med, at jeg pressa med selv til 40 min. på tredemølle og 20 min. styrke etter jobben i dag. En dråpe i havet i forhold til alt jeg har putta i meg på buffet, men bedre enn ingenting.

M ;)

Ps. Nå var det like før jeg glemte å nevne noe svært viktig. Legg merke til JM sin lille vri på outfiten: GULE sokker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar