Søk i denne bloggen

tirsdag 29. desember 2009

Jul, trening og kosthold.


I jula koser man seg mye, og når man koser seg er det veldig ofte med god mat, godt drikke, kaker og godis. I år hadde jeg bestemt meg for å begrense kosen til noen dager, og så leve som vanlig resten. Derfor klarte jeg å holde meg helt til lille julaften før jeg begynte å meske meg. Planen var å spise som vanlig igjen fra 2.juledag. Den planen har selvsagt gått i vasken. Det er hel utrulig vanskelig å la sjokoladen ligge. Jeg støtter meg til det gode gamle ordtaket som sier at det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som teller, men det du spiser mellom nyttår og jul.

Selv om kostholdsplanen min har gått litt i vasken har jeg i det minste vært mer aktiv enn tidligere juler. Jeg har vært ute og gått turer og lekt i snøen. I tillegg kjøpte jeg meg klippekort på Trento i går og var på en dobbeltime der. Det samme skal jeg i dag og i morgen. Det føles utrolig deilig!

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar