Søk i denne bloggen

mandag 28. desember 2009

1.juledag og dagen etter..



Jeg ser meg dessverre nødt til å stjele bilder til dette innlegget også. Denne gangen har jeg tatt to bilder fra Tonje, for å kunne illustrere min festlige første juledag. Selve dagen var det julebrunsj hos mamma og pappa sammen med de samme folkene som jeg feira julekvelden med. Da spiste jeg så mye mat og kaker at jeg ikke trengte å spise noe mer resten av dagen. Jeg ble faktisk så uggen at jeg måtte ut å bevelge på meg. Derfor ringte jeg Torgeir, som gjerne ville være med å spasere i snøføyka. I litt bedre form dusja jeg og fiksa meg for en night on the Bjørkis town. Juletradisjon etter juletradisjon blir holdt, og derfor hadde vi som vanlig vors hos Mari. Ingenting er som å se igjen gode, gamle venner samtidig som en bøtter nedpå med rosèvin. Etter vorset tok vi taxi til Barns der vi møtte enda flere gode gamle. Jeg hadde en fortreffelig kveld, som dessverre endte med at noen hadde tatt kåpa mi. Jeg fikk heldigvis låne JMs dunjakke fra Bergans, og stotra meg hjem på høye hæler i snø til langt oppå leggen. Jeg datt bare èn gang!

Like moro var det ikke å våkne dagen etter. Kroppen min var ikke helt fornøyd med meg og gjorde opprør i form av dundrende hodepine og vrengt mage. Det er veldig synd at man ikke kan skylde på noen andre enn seg selv i sånne situasjoner. Jeg orka faktisk ikke å spise eller drikke noe før langt utpå kvelden. Da kom Guro og Snorre med kinamat og film (ironisk nok så vi på Hangover).

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar