Søk i denne bloggen

tirsdag 10. november 2009

Praksis og sånn..


Nå er det travle, travle dager framover.

I går hadde jeg første dagen av min toukers praksis i 6.klasse. Vi studentene fikk en veldig myk start med tur til Energisenteret på Hunderfossen. Det var mitt første besøk der, og jeg syns det var knallfint. Jeg ble også litt bevisst selv i forhold til strømbruk. Jeg har allerede satt igang prosjekt prøv-å-trekke-ut-så-mange-støpsler-som-mulig. Mange ganger lar man mobillader, vaskemaskinstøpselet eller pc-laderen stå i. Det kan være brannfarlig og man bruker unødvenig med strøm!

I dag hadde jeg min første undervisningsøkt i denne perioden. Jeg hadde 90 min. samfunnsfag om gammel (norrøn mytologi) og ny (kristendommen) tro i vikingtiden. Det gikk ganske så greit. Det er fint å være skikkelig igang.

Nå sitter jeg og planlegger morgendagen. Da skal jeg ha ansvaret for musikktimen. Tema for dagen er Pink Floyd. Det blir super-nice. Jeg har aldri hatt musikk i praksis tidligere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar