Søk i denne bloggen

mandag 12. oktober 2009

Mine favoritthæler!

Disse kjøpte jeg i Hellas i sommer, de er egentlig gule m/ "krokodilleskinn".

Disse kjøpte jeg på DNA i Ålesund i sommer. Skoene er sorte med reimer og spenner på sidene.

Dette er favoritten blant alle favorittene. Skyhøye, sorte fra CalvinKlein. Kjøpt i New York sommeren 2008. (Brukes kun når jeg skal gå lite. )
Jeg elsker sko. Spesielt faller jeg ofte for høye hæler, men det er sjeldent jeg har anledning til å bruke dem, ettersom det er forholdsvis upraktisk. For et par uker siden hadde jeg på meg skoene på det nest øverste bildet, hele dagen. Da jeg gikk fra Christian (Bak Slottsparken) og til Guro (På Grønland) trodde jeg på slutten at jeg ikke skulle orke å ha dem på hele veien hjem. Glasskår og regn forhindra meg fra å ta dem av. Jeg så antageligvis ut som en som aldri har gått på hæler før. Føttene vingla og beina sjangla. Da er det plutselig ikke så stilig med høye hæler!
Hvilket av parene syns du er finest?
M ;)

5 kommentarer:

  1. Jeg likte nok de nederste best jeg og=)

    SvarSlett
  2. De fra Calvin Klein var kjempestilige! :)

    SvarSlett
  3. Sista from the same mistaoktober 12, 2009

    Hot pics!

    SvarSlett
  4. Takker!! ;)
    Jeg digger CK-skoene.

    SvarSlett
  5. CK-skoen var råstilige!

    SvarSlett