Søk i denne bloggen

mandag 12. oktober 2009

Mandagsrapporten.



Hvordan har den siste uka gått?
Denne uka har jeg fått trent mye, pga. skolefri. Jeg har vært på Step&Styrke, Styrke&Core, Pilates, Xykling, Total Step, Just Dance, Afrodans og Total Step & Styrke. Jeg forbrant tilsammen 4392 kcal.

Hva med uka som kommer?
Kommende uke har jeg både skole og endel jobbing, og dermed blir det minst tre dager jeg ikke får trent. Da må jeg være flink til å være mye i bevegelse ellers og i tillegg være flink med kostholdet.

Dermed blir mine mål:
* Å trene fire dager.
* Å trene mage hver gang jeg er på Elixia.
* Å gå ekstra de treningsfrie dagene.
* Ikke spise godis, kaker e.l.
M ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil bare si at du ser helt fantastisk bra ut, Marte. Misunner den viljestyrken og treningsgleden du har fått til! Men hvordan startet dette, og hvor mange kilo har du tatt av? Ikke det at det er viktig, men litt nysgjerrig er man jo...

    SvarSlett
  2. Hvem er anonym da?
    Tusen takk for kompliment. Det er kjempehyggelig å høre!

    Jeg tenkte jeg skulle fortelle hele historien på bloggen min når jeg har nådd målene mine helt. Men jeg kan jo fortelle at hittils har jeg gått ned 31 kg. Det starta med at jeg følte at jeg måtte få gjort noe med situasjonen (jeg bare la på meg og la på meg). Det første jeg gjorde var å kontakte lege, som jeg veide meg hos hver 14. dag. (Dette er over to år siden). Videre gjorde jeg mye på egenhånd og for ett år siden stoppa vektreduksjonen opp. Da begynte jeg på Grete Roede. Det har jeg lært utrolig mye av og syns er helt kanonbra. I tillegg fikk jeg virkelig smaken på trening.
    M ;)

    SvarSlett