Søk i denne bloggen

torsdag 1. oktober 2009

Internasjonalt studie.

"Som mottaker av denne eposten, får du herved innvilget din søknad om Internasjonalt semester i Namibia. Gratulerer!"
Jeg var i intervju på tirsdag og i dag fikk jeg en mail med denne beskjeden. Dermed er det bestemt at jeg reiser til Namibia feb-april 2010. Om det tenker jeg at jeg vil være med på noe helt unikt, gøy, lærerikt og spennende. Samtidig er jeg spent på å skulle være borte fra alle jeg er glad i så lenge som tre mnd. Det lengste jeg har vært borte før er èn mnd, det var da jeg var i Thailand. Husker at tida gikk fort, men at det samtidig føltes som om det var en evighet siden jeg hadde vært hjemme.
M ;)

3 kommentarer:

  1. Sista From The Same Mistaoktober 02, 2009

    Det kommer til å bli så ultrakult! Men jeg syns du blir litt lenge borte fra meg, og det liker jeg ikke helt ;)

    SvarSlett
  2. Jeg vet! Kommer til å savne deg veldig når jeg er borte. Tre mnd. er leeenge.
    M ;)

    SvarSlett
  3. GRATULERER!!! Det blir en "once in a lifetime" opplevelse... Det blir helt sikkert kjempespennende! Gleder meg til å høre alt om hvordan du får testet ut den pedagogiske verktøykassa blant afrikanarane.. ;) Er for eksempel Dewey mer aktuell i Namibia enn i Norge? Hvor mye kognitivt kaos oppstår? Er tospråklighet blant Namibierne(?)en ulempe eller en fordel for elevene i den namibiske skolen? Og er Marte i stand til å utvikle praksis-trekanten sin på tur til Namibia? Følg med i neste episode av "Lærerne does Africa".... ;)

    SvarSlett