Søk i denne bloggen

mandag 1. juni 2009

Siste dagen i mai 2009.

Jeg hadde en helt utrolig bra dag i går. Den starta med jobbvakt. Men å tjene penger på å være ute i sola sammen med morsomme mennesker klager jeg ikke på. Dessuten er det alltid deilig å ha hatt dagvakt når det er sånn fint vær. Det er ekstra deilig å vite at arbeidsdagen er slutt og at man har hele resten av dagen til seg selv. Eller eventuelt til krl. Planen var selvsagt å lese krl til krampa tok meg, men det ble til at jeg utsatte den til kvelden/natta.
John Morten og jeg benytta den fantastiske dagen til å endelig feire 5-årsdagen vår på verdig vis. I mangel på terrasse-møbler flytta vi kjøkkenbordet ut. Vi tok også med noen krakker med puter, samt radioen. Det blei så fint. Jeg pynta med blomst, og dekka på med fine vinglass, servietter og det som hører med. JM stod for grilling av kjøtt, mens jeg lagde tilbehøret. Maten smakte kjempegodt. Vi koste oss maks. Men hva er vel jubileum uten dessert? Min romantiske kjæreste fant fram sjampanjen (sånn dyr som vi har spart til rett anledning) og jeg fant fram is.
Kan man ha det bedre?

M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar