Søk i denne bloggen

mandag 1. juni 2009

Mandagsrapporten.


Denne uka har vært litt så som så når det gjelder trening og kosthold. Jeg syns det har vært ok, men ikke maks. I tillegg har det skjedd noe, som for meg er helt forferdelig. Pulsklokka har forsvunnet. Jeg har lett i over en halvtime etter den, men kan ikke finne den noe sted, enda jeg vet at jeg har tatt den av meg inne i leiligheten. Det er til å bli sprø av. Jeg har banna både en og to ganger, smat trampa i gulvet, i desperasjon.

Hvordan har det gått med målene jeg satte meg?

Trene mage minst 5 ganger.
-Ja, det har jeg gjort

Forbrenne minst 3000 kcal.
Jeg vet ikke, siden klokka er borte. Men jeg antar at jeg har klart det omtrent akkurat.
Spise ren fiskemiddag (altså ren fisk, ikke fiskeprodukter som fiskeboller) minst en gang.
-Nei, det har jeg dessverre ikke gjort. Jeg hadde tenkt til å spise fisk på jobben lørdag, men butikken hadde pinsestengt da jeg kom dit, så jeg spiste kyllingfilet sammen med brukeren min.
Trene styrke på armene minst 3 ganger.
- Jeg mente å huske at jeg hadde skrevet 5 ganger, men det har jeg heldigvis ikke gjort. Da har jeg jaggu nådd dette målet også.


Nå er det bare to uker igjen til jeg drar avsted til Hellas. Det betyr at jeg setter målene mine hakket høyere fra nå av:

- Forbrenne minst 3300 kcal. (Får håpe jeg finner klokka mi)
- Trene mage hver dag denne uka.
- Holde meg helt unna kaker, godteri, is osv..
- Spise ca. 1600 kcal hver dag.
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar