Søk i denne bloggen

mandag 8. juni 2009

Mandagsrapporten.


Denne uka har vært helt konge når det gjelder kosthold og trening. Jeg er skikkelig fornøyd. Har vært på Elixia seks ganger. Jeg blir så mye gladere av å trene. Love, love, love it.

I går var jeg på noe morsomt, og slitsomt. Elixia hadde gruppetreningsdag. De kjørte masse 30 minutters saltreninger i løpet av en periode på litt over to timer. Jeg hadde meldt meg på på forhånd, og fikk derfor mitt eget kort med mine timer på, samt en gavepose med energibar, energidrikk, biler-godis og pastiller. Jeg deltok på total step, corebar, flow stor ball og total og styrke. Jeg ble knallsliten, men veldig fornøyd.

Da er det på tide å se om jeg har nådd målene jeg satte meg sist mandag:
Forbrenne minst 3300 kcal. (Får håpe jeg finner klokka mi)
-Jeg fant klokka mi på dagen i går, og har derfor kun tallene fra i går kveld. Da forbrant jeg 1487(spesielt mye pga. gruppetreningsarrangementet). Men ettersom jeg har trent seks dager denne uka er jeg helt bomblesikker på at dette målet er nådd med glans.
Trene mage hver dag denne uka.
-Det har jeg gjort. Torsdag trente jeg mage hjemme (eneste jeg gadd å trene den dagen). De andre dagene trente jeg mage på Elixia.
Holde meg helt unna kaker, godteri, is osv..
-Teller sjokolade som godteri? Ja, det gjør selvfølgelig det. Noe som betyr at jeg ikke har nådd dette målet. I går spise jeg nemlig fire striper melkesjokolade med daim. Det var deilig.
Spise ca. 1600 kcal hver dag.
-Bortsett fra i går, da sjokoladen vippet meg av pinnen, har jeg holdt meg rundt 1600 inn.


Mål for kommende uke:
- Trene styrke på magen man-lør (søndag er reisedag, så jeg gidder ikke stresse med det da)
- Forbrenne minst 3000 kcal
- Drikke kun vann man-lør (man vet aldri hva første dagen i Hellas har å by på)
Det er bare en uke til jeg skal sprade rundt i bikini. Jeg hadde noen kjempeambisjoner når det gjaldt egen kropp for denne sommeren. Og jeg er kjempefornøyd med hva jeg har fått til. Jeg har gjort omtrent det jeg kan, og tror at det bare vil bli bedre og bedre! Jeg føler meg bedre enn noen gang.


M

3 kommentarer:

  1. Christianjuni 08, 2009

    Du er så utrolig flink. Du har faktisk fungert som inspirasjon for meg også denne våren, så takk for det... Så nå er det bare å slå seg løs i grekenland :) god tur og lykke til på onsdag..
    vi snakkes mer på kvelden hos Astrid.. gleder meg

    SvarSlett
  2. Å, så hyggelig!!!
    Jeg gleder meg også til onsdag. :)

    SvarSlett
  3. sv: :D Hihi takk :)

    SvarSlett