Søk i denne bloggen

mandag 18. mai 2009

Mandagsrapporten.

Da er det tid for evaluering igjen.

Denne gangen er det neste så jeg har lyst til å lyve litt, men da blir jo poenget borte. Jeg skal være helt ærlig og innrømmer at denne uka slettes ikke har vært spesielt sunn. Starten av uka var jeg jo syk. Og slutten av uka, altså helga, var det bursdag, Grand Prix og 17.mai. Men hva gjør vel det? Jeg har kost meg maks.

Så til målene fra sist mandag:
Trene mage minst 5 dager denne uka.
-Nei, jeg har slettes ikke trent mage fem ganger denne uka. Jeg har trent 3 ganger, og magen har fått seg en god omgang alle disse.

Forbrenne minst 3000 kcal.
-Nei, det har jeg heller ikke gjort. Klokka mi viser denne gangen 2135.

Spise bare 1 is på 17.mai. (Jeg er veldig svak for is altså)
- Det blei faktisk bare en is på 17.mai, men det er ikke noe å skryte av med tanke på at jeg også spiste både kake, boller og sjokoladepudding med vaniljesaus.


Trene kondisjonstrening minst 4 ganger
-Nesten, men ikke helt. Jeg trente kondisjon 3 ganger denne uka.

Mål for kommende uke:

- Trene mage minst 5 ganger.

- Forbrenne minst 3000 kcal.

- Drikke kun vann og evt. litt melk.

- Ligge på mellom 1600-1900 kcal inn hver dag.

M

2 kommentarer:

  1. kult hvordan kan du se på klokka di hvor mange kal du brenner er det pulsklokke eller?
    koster det mye?
    Noen gode anbefalinger
    Randi

    SvarSlett