Søk i denne bloggen

mandag 18. mai 2009

En kort bursdagsfeiring og Grand Prix.

Helga som nettopp er over var en knallhelg!
Lørdag dro jeg hjem til Bjørkelangen etter at jeg var ferdig på jobb. Jeg tok toget til Lillestrøm og satt på med mamma og pappa derfra. Da vi kom til Kornveien ble jeg møtt av et digert kort på døra og nystekt brownies. Og vips så ble det et aldri så lite bursdagsselskap på meg. Veldig hyggelig.
På kvelden var jeg invitert bort på Grand Prix-titting hos Unn-Therese. Der var også Karen-Anna og Carl-Thomas. Vi spiste god mat, drakk vin og hylte høyt hver gang Rybak/Norge hovet inn poeng. Det er alltid veldig hyggelig å være sammen med denne gjengen. Vi har så opplevd så mye sammen, og det blir alltid mimring.
(Som dere ser på bilder er jeg temmelig fornøyd med seier i Grand Prix)
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar