Søk i denne bloggen

søndag 19. april 2009

Effektiviteten selv.

I dag har jeg vært supereffektiv. Jeg har gjort kjempemye. Det føles godt. På dagen i dag hadde jeg jobbvakt 0800-1500. (Fikk unna mye der også med både bytur og vasking bl.a.). Etter at jeg kom hjem har jeg rydda, støvsugd og vaska i leiligheten. Vaska to maskiner med klær, rydda i noen skap på kjøkkenet, rydda vekk vintersko -og jakker, samt støvsugd og moppa gangen. Samtidig som jeg gjorde alt dette tok jeg ansiktsmaske, bare for å være maks effektiv. Og ikke nok med det folkens. Jeg har jaggu fått trent også! Jeg har shaka rumpa. DEILIG!

Nå har jeg satt meg ned, med vannvittig god samvittighet. Om noen min. hopper jeg i dusjen før jeg tar kvelden. Det skal bli godt.
Jeg føler meg godt rustet for en ny uke.

Nuss, puss og klask.
Marte

2 kommentarer:

  1. Gudameg! Jeg får dårlig samvittighet av å lese bloggen din Marte, og i morra begynner jeg med et nytt og bedre liv :D Det gjør jeg forsåvidt hver Mandag, men sånn ca hver Lørdagskveld ryker jeg på en smell, og trenger da repareringsmat på Søndagen. Herregud. Nå skal jeg virkelig slutte med det! Eller asså, joda, kommer nok ikke til å slutte å kose meg med litt(!) alkohol i helgene, men skal da heller ikke unne meg mengder med usunn mat og ikke trening på Søndagene! Sånn, nå er det faktisk skrevet svart på hvitt. Wish me luck! Ha en god uke! :) Hilsen Mina - hun kjæresten til Anders - som jobber med JohnMorten. Hehe...

    SvarSlett
  2. Hei! Kan du høre på din lokale Elixia om et gavekort fra "25 på 90" (en konkurranse) som er utlevert på CC-vest vil fungere hos dem? Isåfall får du det ;) Tror det er litt forskjellig fra senter til senter, for noen steder sier de ja, mens andre steder sier de at det kun fungerer der det er utlevert..

    SvarSlett