Søk i denne bloggen

lørdag 21. mars 2009

En dårlig blogger..


Jeg innrømmer så gjerne at bloggen min har vært dårlig i det siste. Dagene er så vanvittig travle når det er praksis. Jeg vet det fra de periodene jeg har hatt før, at det blir knapt nok tid til annet enn praksis og søvn. Men jeg koser meg helt utrolig! Barna er fantastiske og lærerne er hyggelige. Denne uka har jeg hatt samlingsstund, samfunnsfagtime om Roald Amundsen, gymtime, vært med på bading på Jorekstad en hel dag, samt hatt kunst -og håndværk. I k&h skulle barna gjenskape et bilde av Matisse. Jeg hadde på forhånd delt opp bildet i 15 like store deler. Barna fikk hver sin del av maleriet og en blank bit i samme størrelse som de skulle male på. Når alle bitene har tørka og blitt retta ut, skal jeg sette dem sammen til ett bilde. Elevene var kjempeflinke til å male. Jeg er veldig spent på det ferdige resultatet. (Bildet over er orginalen).


Når det gjelder trening denne uka har jeg fått dratt meg på Elixia de fleste dagene. Men jeg merker at jeg ikke orker å trene så hardt som vanlig nå som dagene er så lange og hektiske. Til gjengjeld går jeg i 40 min. for å komme til jobb/praksis, og tilsvarende hjem igjen. 80 min. gange per dag er slett ikke verst! Forresten går strip aerobics-kurset så det suser. På onsdag var jeg der for tredje gang. Denne gangen ble vi delt opp i grupper og lagde vår egen lille korreografi. Veldig gøy!


Nå skal jeg stålsette meg til å vaske litt i leiligheten.
Jeg skal prøve å blogge mer i helga og utover uka.

2 kommentarer:

  1. Dritkult valg av bilde! :)

    SvarSlett
  2. Ja, det fungerte kjempebra. Fargesterkt og fint. Jeg hadde først tenkt til å bruke et av Cezanne med noe frukt, men jeg fant ikke stor nok kopi av det, så da ble det dette, som egentlig er mye finere! Nå må jeg finne et nytt til neste uke. Da er det nye gruppe som skal til pers. Kom gjerne med forslag!

    SvarSlett