Søk i denne bloggen

torsdag 19. februar 2009

Sjokolade, sjokolade, sjokolade, sjokolade, sjokolade..




Nå er jeg i en skikkelig møkkaperiode. De siste dagene har jeg vært kjempeslapp. Jeg har mye vondt i hodet og er en slappfisk uten like. Og selvfølgelig lytter jeg til kroppen. Jeg har prøvd å slappe av som bare det. Men jeg blir småsprø av at energien fortsatt ikke har kommet tilbake. Tiltaket i går var forresten kinobesøk med kjærsten. Vi så The curious case of Benjamin Button. Jeg likte den kjempegodt! I dag følte jeg meg i bedre form og dro på trening igjen. Var på Corebar. Det er en av mine favoritter. Man trener med en polstra stang som er bøyd på to steder. Veldig bra for mage og rygg, samt kondisjon. Etter timen ble det en halvtime på ellipsemaskin. Jeg var ikke sliten i det hele tatt og det føltes utrolig bra. Men nå er jeg kjempeslapp igjen. Kan ikke fatte og begripe hva dette er. I tillegg til at jeg er slapp har jeg kjempelyst til å spise hele tiden. Det er veeeeldig lenge siden sist jeg var sånn. Jeg har lyst på både mat og godteri. Jeg har sjokolade på hjernen. Derfor surfer jeg som en gal på bilder av bikinibabes og leser artikler om sunn livsstil for å få tankene på rett spor. Gosj! Apropos mat. Jeg lagde meg festlig restemiddag i dag. Fant pitabrød i fryseren, slang på med svinekjøttwok fra i går, litt ost på toppen. Og voila(!) sursøt pitapizza! hehe.


Jeg innser at et par av mine siste innlegg har hatt en litt sytete tone (mista linsene, vondt i hodet, stakkars-meg-så-slapp-jeg-er) Derfor skal jeg med det samme ta meg sammen. Jeg skal tenke positivt og skrive positivt. Jeg tror det kan hjelpe. Jeg starter med det samme med å fortelle om noe jeg gleder meg til. Nå er det bare en uke til nevøen min kommer på besøk! Han skal bo hos oss hele neste helg. Jeg ser for meg en hyggelig helg med skitur, skøytetur, innendørs bading, webkameratøys mm.

2 kommentarer:

  1. Det er lov til å syte i blant, Marte ;) Alt kan ikke bare være fryd og gammen, sånn er livet. He, he. Håper du finner ut av hvorfor du har vært slapp i det siste, ikke noe moro å være sånn.

    SvarSlett
  2. Likte de positive tankene med gode planer på slutten :) Skulle ønske jeg kunne joine! Men nå har jo faktisk jeg ball å se fram til den helga, så skal ikke kalge jeg heller. Smask!!!

    SvarSlett