Søk i denne bloggen

tirsdag 17. februar 2009

Ikke så morsom tirsdag..

Tirsdag igjen. Denne gangen har den ikke vært som den skal. Med optimisme og glede dro jeg til Elixia for mine faste tirsdagstimer, Power og Step. Et par sanger utover i power-programmet begynte hodet mitt å sprenge. Det blei bare mer og mer vondt utover timen. Jeg var nesten på graåten til slutt. Dermed ble det ikke noe Step på meg i dag. Utrolig kjipt. I tillegg har pulsklokka mi begynt å tulle. I en ukes tid har den vært sånn at pulsen plutselig står i null. Det vil si at den ikke registrer kcal-forbruk eller noen ting. Jeg blir nødt til å sjekke ut problemet.

Nå sitter jeg hjemme. Jeg har nettopp proppa i meg massevis med smertestillende. Jeg håper det blir bedre, slik at jeg får med meg Frustrerte Fruer (og smoothie). Send meg gode tanker!

3 kommentarer:

  1. Hvis du har migrene og ikke har migrene taletter hjelper ibux og paracet som én, hvis de taes sammen... Jeg tar en av hver, hver gang uansett, da går det fort over! God bedring!

    SvarSlett
  2. Synd at denne tirsdagen ikke blei helt som de fantastiske tirsdagene dine pleier å være. Håper onsdagen har vært bra da:)

    SvarSlett