Søk i denne bloggen

onsdag 25. februar 2009

Om det å skulle skrive en ped.oppgave. (og noen andre ting)


I to dager på rad har jeg hatt mange timer til disposisjon til å skrive pedagogikkoppgava som skal være ferdig søndag. Jeg skal skrive en 6-8 siders oppgave om elev-vurdering. Hittils har jeg skrevet ELEVVURDERING. jeg får rett og slett ikke til å skrive et eneste ord (bortsett fra overskriften). Jeg har satt meg ned med bøker, pc, papir og penn flere ganger, uten at jeg har kommet videre. Hva som helst er mer interessant enn å jobbe med dette. I løpet av de siste dagene har jeg vaska opp, vaska klær, vaska i leiligheten, kura håret, lakkert neglene, brukt unødvendig mye tid på facebook og blogg.no, trent, tatt sol og sett litt på tv. I tillegg har jeg ved flere anledninger skrevet inn ordet elevvurdering i google, men av en eller annen merkelig grunn endt opp på sider som nelly.com eller kk.no. Det er så mye fint å se på! Jeg har blitt litt småforelska i Marc Jacobs` høstkolleksjon. (se bildene)

Kvelden i går var som en tirsdagskveld skal være. Jeg føler at jeg er nødt til å fortelle dere om tirsdagene mine, etter at jeg skrev at det er min favorittukedag. Det lader opp til en forventning: Hvordan gikk det denne tirsdagen?

Jeg hadde en knallbra treningsøkt på Elixia. Denne gangen var formen helt på topp, og dermed ble det både power og step. I det siste har det vært mannlig instruktør på step-timene. Han er vikar for ei som nettopp har født. Koreografiene hans er ganske enkle, men de er kjempemorsomme, og vanvittig slitsomme!! Og det er så digg. Forbrenner masse på hans timer. Da jeg kom hjem var det etterhvert duket for Da damene dro, og litt senere Frustrerte fruer. Og selvfølgelig ble det smoothies til. FF-episoden i går var helt villt spennende..

Nå skal jeg for ørtende gang prøve å skrive oppgave.
Hej hej, leverpostej.

1 kommentar:

  1. Kul fasong på skolen! Digga kåpa:) Og FF...den mest spennende episoden den her sesongen. Helt helt vill. Gleder meg til neste. Kos deg med besøk i dag, og resten av helga:)

    SvarSlett