Søk i denne bloggen

tirsdag 3. februar 2009

En tirsdag etter min smak!


Som jeg nevnte tidligere i dag, er tirsdager en av mine favorittdager i løpet av uka. Og hittils har denne vært veldig fin, og på alle måter stått til forventningene. Nå venter jeg bare på klimakset: Frustrete fruer og nylaget smoothie! Jeg fikk dratt legemet til Elixia og ble med både på power og step, som jeg pleier. Stølheten er nesten helt borte, heldigvis. Det var skikkelig godt å trene. Vel hjemme og nydusjet kokkelerte jeg hjemmelaget lasagne med salat. Det blei himmelsk. Nå har jeg gjort klar blenderen/smoothiemakeren med minibananer, jordbæryoghurt og frosne jordbær (og om nødvendig litt juice til slutt). Da er det bare å sette seg i sofaen og vente på fruene. Livet er slett ikke værst!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar