Søk i denne bloggen

søndag 3. juni 2012

Pappa 60 år

I går dro jeg til Bjørkelangen for å feire pappas 60-årsdag. Med på tog og buss hadde jeg med kake som jeg brukte store deler av fredagsnatta og lørdagsmorgenen på å lage. Den skulle matche Guros kule hilsen, hvor hun hadde laget et kort med kollasjer av pappa redigert inn i flere kjente band.

Pappa som et medlem av The Beatles

Kaka me
Heldigvis hadde jeg tatt noen bilder av kaka før jeg tok den med på tur, for den så ikke like fin ut da den skulle vises fram til jubilanten.

Toppen av kaka har klistra seg til lokket :(
Mamma fant heldigvis en løsning på problemet

Frosken har landa :)
M :)

2 kommentarer:

  1. Jeg DØDE av latter da jeg så frosken :D

    Thea

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi lo godt da hun dro fram den frosken fra skapet, som eneste alternativ til å fikse det ødelagte..

      Slett