Søk i denne bloggen

fredag 10. februar 2012

Lenge siden sist

Kan ikke skjønne hvor de to siste ukene har blitt av. Eller.. Jeg kan jo på en måte det. Eksamen, jobbing, Roede-greier, trening. Jeg har ikke problemer med å fylle dagene. Denne helga er jeg på Quality hotel Leangkollen i Asker. Her er det Roede-skolen trinn 2. Stappfulle dager med faglig påfyll. Interessant og nyttig. I kveld har vi hatt nydelig fireretters middag. En fin anledning til å bruke Sand-kjolen jeg kjøpte på salg i romjula:

Bildebevis på at jeg er "alive"
Litt dumt at når jeg først gjør comeback på bloggen, så har jeg verdens dårligste webkamera-bilde.  Dårlig kvalitet og man ser bare litt av kjolen. Jaja, det er det jeg har å rutte med i kveld.

Jeg savner å blogge og håper på å få til litt mer av det fra neste uke av. Har blant annet lyst til å følge opp rapporter på treningsfronten, komme med oppskrifter og mattips og vise mer av hva vi har gjort i leiligheten.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar