Søk i denne bloggen

torsdag 26. januar 2012

I Oslo

Kjeeedelig togtur

I dag ble det 500 kcal på Elixia, som planlagt. Jeg var superspent på hvor mye jeg kom til å forbrenne på timen og tippa på forhånd at det kom til å ligge på 300-400. Det fikk jeg rett i. Da halvtimen var ferdig hadde jeg forbrent nøyaktig 320. Instruktøren anbefalte å la klokka gå i etterkant av timen, ettersom også etterforbrenningen er høy etter denne typen trening. Den neste halvtimen kom jeg opp i i overkant av 500. M.a.o. forbrant jeg over 180 bare ved å sitte. Jeg var nemlig barnevakt for Emil og ga ham mat. Etter det gikk jeg hjem med Emil i vogna. Da lot jeg fortsatt klokka tikke og gå. Etter å ha dytta barnevogna i oppoverbakke i mye snø hadde kcal-forbruket kommet opp i nesten 800. Ikke dårlig det, på halvannen time.

Dagen ellers har jeg brukt til eksamensforberedelser, ting som frister mer enn eksamensforberedelser (som f.eks. rydding, pakking, facebooking) og til slutt gikk turen til Oslo. I morgen er det obligatorisk studietur med klassen. Vi skal til en moské og et hindutempel. Jeg benytter anledningen til å få litt kvalitetstid hos Guro og slipper da å stå opp veldig tidlig i morgen.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar