Søk i denne bloggen

søndag 18. desember 2011

Dødsbra helg

Vi har endelig fått nett i leiligheten og da kan jeg blogge oftere igjen. Da passer det jo skikkelig bra at jeg har en fin helg å fortelle om. Det var duket for årets juleverksted. Denne gangen passet det ikke for så mange, men Karethe og Christian kom oppover fra Oslo i går og var over til i dag. Da gjestene kom spiste vi risengrynsgrøt, skravla og bakte pepperkaker. Vanligvis har vi pleid å lage kort også, men ingen av oss var så gira på det. Det beste var egentlig å prate, siden vi ikke har sett hverandre på lenge.




På kvelden var vi på Café Stift på julebord sammen med JM og endel av hans venner. God mat og veldig hyggelig selskap.

Karethe, meg og Christian

Roy

John Morten og Kay
Etter middagen dro vi opp til leiligheten vår og hadde vorspiel. Med stua full av gode venner ble toppen stemning. Etterhvert gikk vi på Mikrobryggeriet og drakk øl, før vi avslutta på Brenneriet. Jeg kan ikke huske sist jeg var der. Som vanlig var egentlig vorspielet det beste av alt, men kvelden var totalt sett kjempeartig. Også var det jo fantastisk deilig å bo to minutter unna utestedene. Kort vei hjem!


Steinar, Elise og Karethe

Werner og Hilde


M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar