Søk i denne bloggen

onsdag 9. november 2011

Ståa

Det er bare to dager til eksamen. For å være ærlig er jeg skikkelig stressa og føler meg i ganske dårlig humør av hele situasjonen. Jeg er litt lei av å være student nå, veldig moden for lærerjobb. Det er for mange ting i livet mitt nå til at jeg klarer å ha hundre prosent fokus på studiet. Det har ikke stressa meg så veldig, før nå de to siste ukene. Faget jeg har er både interessant og litt morsomt, men samtidig omfattende. Pensumet føles uendelig. Jeg er så redd for at jeg ikke kan nok.

Skrekk og gru
Én av de tingene som opptar tid i livet mitt et Grete Roede-kurs som jeg har hver onsdag kveld. Akkurat nå i eksamenstider er det litt stress, men jeg ville ikke vært foruten. Det er så artig å ha kurs at jeg blir stappfull av ny energi. En annen ting som tar litt tid i løpet av uka er Meir trening som jeg har i morgen kveld. Og når jeg først nevner Meir er jeg nødt til å fortelle at mamma har begynt på Meir trening der du er på Bjørkelangen! Hun ringte meg og fortalte det nå i kveld. Heia mamma. Du er RÅ!

Roede-saker
Nå er jeg ferdig med å multitaske (spise og blogge), så da er det tilbake til RLE2.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Du er flink!! Stå på! :) -Lise-

    SvarSlett
  2. Takk! Det hjelper med sånne gode ord.. :)

    SvarSlett