Søk i denne bloggen

mandag 17. oktober 2011

Årets høsttur

Odin og morfar (pappa) koser seg med boller som mormor (mamma) har bakt



Bestefar, morfar, mamma og pappa. Mormor og Odin i bakgrunnen

Odin og oldemor (Mormor)


Den gangen jeg var blond

Plumpa da jeg lekte sisten med Odin og måtte henge skoen til tørk

Odin og tante Guro

Odin og morfar (pappa) slukker glør
Da jeg flytta til Lillehammer i 2007 starta jeg en ny familietradisjon ved å invitere til høsttur i skogen. Hvert år siden har vi satt av en lørdag eller søndag i løpet av høsten til tur. Dette er ett av høydepunktene for meg i løpet av den ellers litt kjedelige høsten. I år var vi på tur da jeg var hjemme på Bjørkis forrige helg. Som vanlig var vi heldige med været! Jeg gleder meg allerede til neste år.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar