Søk i denne bloggen

onsdag 28. september 2011

Moving out, moving in, moving on

John Morten har kjøpt seg leilighet oppe i byen. Det betyr at vi snart forlater leiligheten vi har leid siden september 2007. Det blir stas å ordne i stand en hel leilighet etter våre ønsker, men det blir skikkelig trist å ikke skulle bo her. Lettrørt som jeg er, kommer jeg sikkert til å strigråte når vi drar herfra for siste gang i desember.

Hadde visst ikke lagret så mye av tingene jeg har sett på, så det ble en litt stusslig collage, men det kommer sikkert noen bedre etterhvert: (leiligheten er nest nederst på bildet øverst til venstre)


Nå er jeg inne på møbel- og interiørnettsider hver eneste dag. Jeg har veldig mange ideer og tanker om hvordan vi kan få det. Det vanskelige er å finne ting som vi begge liker og kan trives med. Vi har litt utfordringer med stua, der det er veldig store vinduer og lite veggplass. Men jeg er sikker på at det kommer til å blir knallbra til slutt. Kanskje rekker vi å komme nok i stand til at jeg kan ta årets juleverksted ved spisestuebordet i Bryggerigata? Dere som har sendt meg ting i posten ser sikkert at den nye adressen ikke er helt ulik den gamle. Vi flytter ut av Bryggevegen og inn i Bryggerigata.

Spennende tider i møte!

M ;)

3 kommentarer:

  1. Det her blir så spennende!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til juleverksted i ny leilighet ;)

    SvarSlett
  3. Juleverksted blir SÅ bra! :)

    SvarSlett