Søk i denne bloggen

fredag 9. september 2011

Kongress, dag 1

Til slutt fikk jeg pakka kofferten i går. Brukte selvsagt tusen år, hvis ikke mer, på å finne ut hvilke antrekk som skulle med. Skapet er fullt av ting jeg ikke digger, så jeg var under halvfornøyd da jeg var ferdig. Kongress ble det like fullt. I dag tidlig hadde jeg vekkeklokka på 05.30 og slumra bare to ganger før jeg fant veien til badet. Noen timer senere, etter tog- og busstur, var jeg framme på Sundvolden hotell sammen med over 200 med-kursledere.

Dagen har gått fort og sakte på en gang, med et tett program fra start til slutt. Felles samling i den store salen, regionsmøte, zumba og festmiddag. Nå er jeg dritsliten, for å si det rett ut. Har ett eneste bilde fra hele dagen, og det tok jeg nå, slik at innlegget ikke bare blir tekst.


Webkamerabilde av meg i:
Gammelrosa silkebluse fra Pieces
Sort skjørt fra H&M
Lilla flettebelte fra Pieces
(kombinerte med sort strømpebukse og sorte pumps. Hadde i tillegg på min grå cardigan, den med ugle på ryggen)

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar