Søk i denne bloggen

mandag 8. august 2011

På hyttetur

Nå koser jeg meg virkelig glugg ihjel. Min første ferieuke tilbringes på hytta i Grimstad, sammen med Guro. Vi reiste ned hit fredag kveld. Lørdagen fikk vi i strålende solskinnsvær, sammen med mamma og pappa. Vi brukte dagen til sånne sølands-aktiviteter som jeg forbinder med mine sommerferier som liten. Det ble tid til en lang frokost, besøk på gartneriet, bytur, brygge-hygge og båttur. Kan man ha det bedre?
Ved båthuset vårt

Skilt som jeg lagde for 10-15 år siden

"Brygge-yatzy" i øse

Glad

Fineste Guro er klar for båttur

Skipper-pappa

Livet er temmelig digg

Fine mamma
Yatzy-spilling også på natta

Bringebær, kaffe og Asti
I går, søndag, var det regnvær store deler av dagen. Guro og jeg var mye inne go spilte yatzy. Da været letta gikk vi tur. Senere på kvelden dro vi inn til byen og leide oss filmer. I dag har det heller ikke vært så godt vær, men vi koser oss veldig. Det er så deilig å bare ha fri og i tillegg være et sted hvor man ikke har plikter. Det ble en bytur i dag også. Dessuten koser vi oss med mye godt å spise. I morgen er det meldt bedre vær. Jeg krysser fingre og tær.

M ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar