Søk i denne bloggen

torsdag 23. juni 2011

Jobb, pakking, ordning og BESTÅTT


Siden sist har jeg vært på opplæringsvakt på jobben, pakka og ordna meg selv litt. I morgen reiser jeg til Son. Der skal Guro og jeg bo på spa-hotellet til søndag, fordi kusine Kristin gifter seg lørdag. I morgen kveld er det "bli kjent-selskap", hvor vi reiser ut med båt og koser oss med reker. På lørdag er jo selve bryllupet. Jeg har antrekkene klare til begge dagene. Har pakket i over en time i kveld. Det eneste jeg mangler er veske til lørdag, men å finne en passende som ikke er svindyr ser ut som en umulig oppgave. I går brukte jeg tre (slitsomme) timer på Strandtorgets nattåpent. Grusomt, pga. alle folka og dessuten fant jeg ikke det jeg lette etter.

Foruten pakkinga, har jeg nappa bryn, tatt ansiktsmaske og lakket neglene. Lakka dem i den oransje nest lengst til høyre her. Tror det blir fint til den kjolen jeg skal ha i morgen. Lørdag ryker den igjen, antageligvis til fordel for en helt nøytral lakk.

På tampen må jeg bare få fortelle om dagens besøk på studweb, der jeg kunne lese at den siste matteeksamen også er bestått. Endelig. Ikke var det dårligste karakter heller! Jeg skal aldri mer ha matte i hele mitt liv. Bøkene, permen, notatene, passeren og kalkisen kan pakkes bort. Shit. Jeg feiret med og yoghurt fra Yoplait (ny, med smak av kirsebær) og kaffe.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bestått!! :D Og god tur til vakre Son! Krysser fingrene for sol! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bestått!!

    SvarSlett