Søk i denne bloggen

lørdag 7. mai 2011

Er vi fremme snart?


Sitter på toget og priser meg lykkelig over gratis internett. Tida går mye fortere når man har noe å finne på mens en tøffer i retning Oslo S. Om en knapp time skal vi være fremme, og da tror jeg det kommer til å gå i ett fram til leggetid en eller annen gang i natt. Stikker innom Guro med sakene mine, møter JM for en liten ruslings i byen, før jeg må ordne meg for kvelden. Bursdagen begynner klokka 18.00, så her gjelder det å henge i. Har som sagt pakket med meg den blå kjolen som jeg også brukte i navnefesten. Med mindre Guro har noen bedre alternativer i skapet sitt blir det altså den jeg har på meg i kveld. I siste liten fant jeg også fram Lanvin for h&m-skoene mine i skapet. Drev og pakka sakene mine og skjønte ikke hvor de hadde tatt veien. Det er ganske lenge siden sist jeg brukte dem og det viste seg at jeg tydeligvis hadde vært fornuftig nok til å oppbevare dem i esken sin, i stedet for å slenge de inn i bunnen av skapet sammen med de andre skoene mine. Gleder meg til å bruke dem igjen. Tror jeg.. Mener å huske at jeg ble litt sliten i føttene sist. Ikke de mest komfortable hælene jeg har.

Forresten er det første gang jeg poster bilder der dere kan se den nye klippen jeg fikk i påsken! Jeg hadde tenkt til å bare klippe lugge, men så ble det både skrå lugg og mye kortere hår. Egentlig var jeg fornøyd med at håret hadde begynt å bli litt langt, men det var så slitt at jeg nesten ikke hadde noe valg. Resultatet  er jeg fornøyd med! Lengden får komme siden.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar