Søk i denne bloggen

tirsdag 26. april 2011

1. påskedag -bursdagsfeiring

Mammas fine utebord

Mormor og Odin

Pappa disker opp med Asti

Desserten

Bestefar

Fuglebrett

Søndag 1. påskedag var det duket for bursdagsfeiring av mamma. Familien møttes for raclette og andre godsaker hjemme hos mamma og pappa. God mat og utrolig nydelig vær bidro til en vellykket feiring. For meg er det utrolig hyggelig med sånne greier når jeg er hjemme, for da får jeg muligheten til å være sammen med alle som jeg savner når jeg er i Lillehammer. Tidligere på dagen var jeg innom JMs bror og familien og det var også kjempestas. Jenny (snart 1,5 år) har jo vokst så mye siden sist. Det samme har Jørgen, som fyller fire år neste fredag. Hver gang jeg er innom tenker jeg på hvor synd det er at jeg ikke ser dem oftere.

I går brukte jeg dagen til å rekke innom alle sammen èn gang til. Odin og jeg lekte på barneskolen, sykla rundt, var innom mormor, morfar og bestefar, samt mamma og pappa. Jeg har hatt en helt strålende påskehelg. Det kunne ikke vært bedre. På kvelden satte jeg snuta mot Oslo, og nå er jeg på besøk hos Guro. I morgen blir det kvalitetstid med Torgeir, torsdag vet jeg ikke helt enda, men fredag skal jeg spiste lunsj med Karethe. Gleder meg til alt. Innimellom besøkene skal jeg klemme inn litt matematikk. Nå er det bare i overkant av 20 dager til eksamen nummer èn. Grøss og gru.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar