Søk i denne bloggen

mandag 28. mars 2011

Trening som var og trening som kommer.

Uka som gikk ble ikke helt som planlagt (planen kan du se her), men bedre. Den ble slik:

Mandag:
Oppvarming, PT, nedtrapping

Tirsdag:
55 min. Total step og styrke

Onsdag:
FRI

Torsdag:
35 min. ellipse, 30 min. styrketrening, 15 min. sykkel

Fredag:
55 min. Total step og styrke

Lørdag:
65 min. ellipse

Søndag:
70 min. Total step og styrke



Uka som kommer vet jeg at det blir to dager hvor jeg ikke kan trene, så da legger jeg opp til fri de dagene, men håper på å få trent de resterende:

Mandag (i dag):
55 min. Dance Aerobics + Egentrening styrke

Tirsdag:
55 min. Total og styrke

Onsdag:
PT

Torsdag:
Egentrening kondisjon og styrke

Fredag:
FRI

Lørdag:
FRI

Søndag:
55 min. Zumba, 30 min. Shape


M ;)

2 kommentarer:

  1. You go girl! Du er flink, og ser forøvrig sabla bra ut! <3 Ny chinos?

    SvarSlett
  2. Takker og bukker!
    Oh yes indeed, nye chinos. ;)

    SvarSlett