Søk i denne bloggen

fredag 4. mars 2011

Skrittkampanjen har begynt.


1. mars starta skrittkampanjen og jeg er godt igang. Har enda ikke vært under de 8000 man må ha i gjennomsnitt per dag. Det er jo veldig forskjell fra dag til dag på hvor mye jeg går. Det kommer an på hva jeg trener, om jeg har jobb/skole osv. Den dagen jeg hadde desidert flest skritt glemte jeg å ta bilde før klokka ble 24.00. Da nullstilles telleren. Men forrige torsdag hadde jeg faktisk over 29 000 skritt. Puh!

Det er ikke for sent å melde seg på: meld deg på her.
M ;)

1 kommentar:

  1. Jenny Nordbymars 06, 2011

    Bra jobba Marte :-)
    Bare et tips: Du sa du ikke rakk å ta bilde før klokka tolv den ene dagen, jeg brukte den samme skrittelleren før, og såvidt jeg husker kan du gå 7 dager bakover og se hva du har gått, og jeg mener det er når du trykker på "memo"-knappen ;)
    Har den selvfølgelig ikke foran meg nå, så jeg får sjekka, men du kan jo teste :)

    SvarSlett