Søk i denne bloggen

tirsdag 15. februar 2011

Jeg vant.

Vet det er en uke siden jeg skrev at jeg skulle fortelle om noe jeg vant og greier. Men her har det vært hektisk. Bedre sent enn aldri, hva?
Den ene dagen da jeg var skikkelig dårlig sist uke hadde jeg sovet til langt på ettermiddagen. JM hadde tatt imot en pakke som kom på døra til meg, så da jeg kom ut i stua stod det en svær pappeske i sofaen. Jeg tenkte med en gang at dette måtte være noe Grete Roede-greier. Men så stod det OBH Nordica over hele og utapå var denne lappen klistra på:

Premie "Det Nye Shape Up".
Jeg har tydeligvis vunnet noe fra Shape Up, som er et av bladene jeg abonnerer på. Stadig vekk er jeg med på litt konkurranser på nett og sånn. Stort sett vet jeg hva man kan vinne, men jeg kan ikke huske å bevisst ha vært med på en konkurranse hvor jeg kunne vinne dette:

Massasje?
Jeg pakket opp og ble ganske overrasket over å ha vunnet er massasjesete. Etter å ha sjekka litt på nett fant jeg ut at denne er verdt 2500 kroner. Så det er jo litt av en premie egentlig. Vedder på den er superdigg, men har mer bruk for penger. Derfor ligger den nå til salgs på finn. Si ifra om du er interessert! Selges for 1950 + frakt.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar