Søk i denne bloggen

mandag 10. januar 2011

Lørdag på mandag -ikke dumt!

I dag har jeg vært på Høgskolen i Lillehammer hvor jeg har stått på stand for Grete Roede. Regionslederen min, Kirsten, og jeg delte ut nesten 400 vareprøver på Wasa Sandwich og magasinet Lettere Sunn. Jeg hadde flyers inne i bladene, slik at studentene kan kontakte meg dersom de ønsker å gå på kurs. I forkant hadde jeg grudd meg litt til å dra dit, fordi jeg innbilte meg at det skulle bli litt kleint og rart, men det gikk jo så fint! Mange av studentene var kjempepositive. Dessuten er det alltid populært med gratis mat for fattige studenter.

I kveld derimot har John Morten og jeg hatt "lørdag", ettersom vi begge har jobba og kun tilbragte tid sovende ved siden av hverandre i helga. Vi har kost oss med digg mat til middag, sett 1. episode av serien Dag på blueray og spist kvalitets-is til dessert.

Dette bildet av oss er tatt rett før jeg dro til Namibia, januar 2009.

I morgen blir det en fin og travel dag tror jeg. Skal på biblioteket for å se om de har to ungdomsromaner som jeg skal ha lest til fredag. Fikk beskjed på Fronter i dag om at vi skal gjennomgå disse bøkene på fredag og at de beste er om vi har lest dem på forhånd. Kunne kanskje ha sagt ifra litt tidligere? Jaja, enda godt det er bøker for ungdom. Planen er å være en stund på biblioteket og lese, og i tillegg starte med planlegging av Grete Roede-kursoppstart som er onsdag. Tar meg en tur på trening etter dette, så er det hjem å rydde litt i kjelleren (trengs mer enn litt) og til slutt skal JM og jeg (og kanskje noen fler?) dra på kino og se Kongen av Bastøy. Noen som har sett den? Likte du den?

M ;)

1 kommentar:

  1. Ååå, den er så fin Marte! Dere kan glede dere :) Jeg var helt sliten, etterpå, hehe.

    SvarSlett