Søk i denne bloggen

onsdag 12. januar 2011

Happy day..

I dag har jeg vært travel på et vis. Har vaska leiligheten skikkelig, noe som er utrolig digg. Trim og skinnende ren leilighet, to fluer i en smekk. Men det som har tatt mest tid i dag har vært forberedelser til Grete Roede-kursene i kveld. Jeg hadde standard klokken 18.00 og Ung klokken 20.00. Ettersom det var første kurskveld var jeg kjempespent. Men det gikk jo så bra. Morsomt å ha kurset i et annet lokale enn min egen stue, og morsomt med tre ganger så mange deltakere (tilsammen altså).

Da jeg stod og laget middag i dag fikk jeg en telefon fra Elixia. Jeg har vunnet 3 PT-timer! På mandag ble jeg med på en konkurranse der man skulle rangere fem matvarer etter kaloriinnhold, ikke per 100g, men i forhold til den mengden som stod på bordet. Matvarene hadde temmelig likt innhold i utgangspunktet, så jeg var usikker på om jeg hadde rett. Men da hadde jeg altså det, og vant hele greia!
Etter kurs har jeg sett MadMen (det er jo onsdag) og lest videre i en av bøkene jeg skal være ferdig med til fredag. Den heter Hundene sover og er spesiell. I morgen er det skole. Gleder meg.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar