Søk i denne bloggen

mandag 13. desember 2010

Siden sist.


Nå har det gått over ei uke siden sist jeg blogga, igjen. Det har vært ganske intens uke, med matematikk dagen lang. Fredag hadde jeg eksamen og tror endelig jeg har stått på modul1-eksamen. Klarte å svare på alle oppgavene, og jeg vet at mye av det jeg har gjort er helt riktig. Nå håper jeg bare de retter den i en fei, slik at jeg slipper å vente så lenge på resultatet. Som jeg har skrevet før gjelder det bare å stå. Jeg blir ikke skuffet om karakteren ikke er god. På kvelden dro jeg på håndballkamp i Håkons hall og så på at Norge knuste Ungarn.

I helga har jeg heller ikke fått blogga. Jeg har vært på jobb, lørdag kveld, søndag dag og natt til i dag. I går kveld var jeg på håndballkamp igjen. Det ble dessverre tap til Norge, men jeg tror laget skal klare fint å komme sterkere tilbake de neste kampene.

Når det gjelder trening har jeg ikke klart å følge planen min. Mandag og tirsdag ble det ikke trening i det hele tatt pga. migrene og skolearbeid. Dermed ble det vanskelig å gjennomføre så mye trening som jeg hadde lyst til, men jeg fikk 4 gode økter. Denne uka blir det heller ikke like mye trening som jeg kunne ønske, ettersom jeg drar hjem til Bjørkelangen på fredag. Jeg satser på å få til 4 økter denne uka. Jeg vet ikke helt hva det blir av trening enda, men helt sikkert en blanding av egentrening og saltimer, som vanlig.

M ;)

1 kommentar: