Søk i denne bloggen

onsdag 3. november 2010

Vel blåst.


I kveld har jeg hatt 2.kurskveld med Grete Roede. Deltakerne mine har vært kjempeflinke og jeg merker at dette er noe jeg trives med å gjøre. Det er skikkelig morsomt å "spre det glade budskapet". Enda morsommere blir det sikkert etter kongressen i helga. Jeg drar med fly fra Gardermoen 08.50 fredag morgen. Vel fremme i Bergen går ferden til hotellet der det er fullt program hele helga. Det blir regions-møte, masse interessante foredrag og pynte-seg-middager. Kongressen i seg selv kommer til å bli kjempespennende, men i tillegg blir dette min første gang i Bergen, en by jeg har hørt mye bra om. Tror det blir litt fritid før jeg reiser hjem søndag. I morgen skal jeg pakke. Det er alltid like vanskelig. Hva skal jeg ha med? Hva skal jeg pakke i? Hvor pynta antrekk skal jeg ha på middagen lørdag? Skal jeg ha med blokk til å notere i? Skal jeg lage meg navneskilt?

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar