Søk i denne bloggen

onsdag 10. november 2010

Om ikke så lenge blir verden fylt av jul.


Det er ikke til å komme fra, men nå nærmer det seg jul. Jeg er av typen som foretrekker å drøye jule-greiene så lenge som mulig, for å unngå at kruttet er brukt opp når den faktisk kommer. Noe jeg derimot syns det er litt ålreit å komme igang med i god tid er julegaver. De fleste julegavene jeg kjøper må være hemmelige på bloggen fram til 24.desember, men èn kan jeg avsløre allerede. Lillesøster Guro og jeg skal ta med oss 5 år gamle nevø Odin på Putti Plutti Pott i Oslo Spektrum 18.12. Jeg var så heldig å få se Putti Plutti Pott i Lillehammer, mens jeg var på jobb, i fjor. Og nå gleder jeg meg skikkelig til reprise i år. Hvis ikke julestemningen er tilstede før den dagen, vil den garantert komme da!
Av andre julete planer jeg har framover kan jeg jo nevne tradisjonen med juleverksted hjemme hos meg, som i år blir 27.november, dagen etter at jeg har vært på julebord med jobben. Søndag samme helg er det julemarket på Maihaugen.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar